dia 114 – 1 de novembre de 2014

dia 114

Festa del Music Team del Cafe Retro

Quan vaig venir a Copenhaguen l’abril passat per fer la prova, just abans de tocar en Víctor em va descobrir el Cafè Retro, un lloc molt agradable on seure i relaxar-se. Em va agradar tant que quan vaig tornar a l’estiu el vaig tornar a buscar. Vaig descobrir que és un cafè gestionat per voluntaris i que els beneficis van a una organització de dones a Sierra Leone. Això em va agradar més. També vaig veure que s’organitzen en diferents equips de treball per temes; i com que cada divendres i dissabte ofereixen música en viu, hi ha l’equip de música. Per si no fos prou casualitat, al setembre van publicar al facebook que necessitaven gent per l’equip de música, i em vaig donar per aludida. Els vaig escriure i de seguida em van rebre amb els braços oberts.

Durant l’any, cada equip és l’encarregat d’organitzar una festa. Nosaltres vam ser els primers. Remember remember the first of November deiem…

i finalment va arribar la festa. Em vaig dedicar més a gaudir que a fer fotos, tot i que n’hi havia de molt sucoses. I tot i això dubto entre dues. Així que davant la indecisió de no saber quina posar, poso les dues :)

DSC05526 còpia